wtorek, 6 listopada 2018

Patchwork i śnieżynka w koronkach

Hej, tym razem przygotowałam kartkę świąteczną w nietypowych kolorach, bo użyłam miętowego papieru z kolekcji Oh Hello Spring, a na dodatek dodałam kwiaty, które własnoręcznie wykonałam z foamiranu (po raz pierwszy!).
Na kartce, pod koronką umieściłam śliczną tekturkę z śnieżynką, którą pokryłam delikatnym brokatem. Oprócz tego w tle, na papierze możecie zobaczyć gwiazdki z tej maski, które uzyskałam nakładając pastę modelującą.
A ten najważniejszy efekt uzyskałam dzięki wykrojnikowi patchwork!

Hi everyone, this time I have for you new Christmas card with some mint colors (because of mint paper from Oh Hello Spring collection) and flowers which I made by myself using some foam. 
Also I put lace and beautiful chipboard - snowflake. On a paper I add some modeling paste with stencil with stars. And this most important element - patchwork - is easy to make with our die cut called "patchwork".




Użyłam:



https://sklep.agateria.pl/pl/pasta-modelujaca/1366-pasta-modelujaca-125-ml-5902557861262.html   https://sklep.agateria.pl/pl/boze-narodzenie-zima/1603-rozetka-zimowa-5902557831975.html




1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...