niedziela, 18 listopada 2018

Delikatny Aniołek

Hej, nadszedł czas kiedy powoli robię małe upominki świąteczne dla znajomych i przyjaciół. Podobnie jak rok temu, tak i teraz postawiłam na Aniołki, które delikatnie ozdabiam mediami.

Myślę, że jest to szybki, dość prosty sposób, a efekt jest bardzo przyjemny dla oka. Drewnianego anioła pomalowałam białą farbą akrylową, oraz farbą w kolorze miętowym. Następnie sięgnęłam po maski i pastę modelującą z naszych sklepowych półek. Tym razem wybrałam maskę z dużą serwetką, która równie dobrze może kojarzyć się ze śnieżynką i często wykorzystuję ją w zimowych projektach :) Po naniesieniu pasty całość oprószyłam brokatu i kuleczkami ze styropianu. Dodałam koronki, sznureczki i gotowe.

Hey, this is time when I make small gifts for my friends. Like one year ago I'm making small angels with some mix media.
 This is very simple and fast way to create something special, I hope you will like it. So I paint wooden angel with white and minty paint. After it I take stencil and modeling paste from our shop. This time I choose this stencil. After all I add some glitter and mini styrofoam balls.
 


Użyłam:
https://sklep.agateria.pl/pl/maski-szablony/1393-maskaszablon-siatka-5902557860463.html  https://sklep.agateria.pl/pl/pasta-modelujaca/1366-pasta-modelujaca-125-ml-5902557861262.html

 





1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...