czwartek, 29 listopada 2018

Cała w bieli

Cześć!
Hi!
Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was świąteczną kartkę całą w bieli. U mnie za oknem nie ma jeszcze śniegu ale taka kartka świetnie wprowadza mnie w zimowy klimat. Wykonałam ją na bazie DL ze sklepu Rzeczy z Papieru. Użyłam stempla "Cicha noc, święta noc", który zembossowałam białym pudrem na papierze pergaminowym. Jako dodatków użyłam tekturek śnieżynek od Agaterii, pomponów, cekinów i gałązek. Mam nadzieję że moją kartką wprowadziłam Was w świąteczny klimat 😉.

Today I've prepared for you all white Christmas card. In my neighborhood there isn't snow flakes yet but this card is making me feel Christmas atmosphere. I've made this card on the base DL from Rzeczy z Papieru shop. I've used the "Cicha noc, święta noc" stample which I've embossed with white embossing powder on the parchment paper. As additions I've used chipboards from Agateria, pompons, sequins and twigs. I hope that with my card I've invited you to Christmas atmosphere😉.








 Użyłam:
I have used:
Cicha noc, święta noc ...
   Śnieżynki kpl 
Puder do embossingu
 Pozdrawiam,
Minia

http://maniemini.blogspot.com/

6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...