poniedziałek, 19 listopada 2018

Klasycznie i klimatycznie

Cześć!
Hi!

Sezon na kartki bożonarodzeniowe w pełni, więc i ja przygotowałam dla Was coś świątecznego. Moja dzisiejsza propozycja to klasyczna i elegancka kartka w kolorach brązu, beżu i złota. Jako dodatków użyłam złotych szyszek i bombki, piórek, gałązek oraz tekturek z kolekcji Agaterii, które znajdziecie tutaj i tutaj. Do wykonania kartki użyłam bazy ze sklepu Rzeczy z papieru. Zapraszam do oglądania!
 
The season for Christmas cards has just began, so I've prepared something special for you. Today, my propossition is a classic and elegant card in the colors of brown, beige and gold. As additions I have used golden cones and baubles, feathers, twigs and chipboard from the Agateria's collection, which you can find here and here. I used a base from the shop Rzeczy z papieru to make a card. I invite you to watch!





Użyłam: 
I used:

Jemioła    Śniezynki kpl 2  


Miłego dnia!
Have a nice day!

http://maniemini.blogspot.com/

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...