czwartek, 24 czerwca 2021

Kartka ślubna

 Witajcie,

na rynku dostępnych jest mnóstwo papierów scrapowych, w przeróżnych połączeniach kolorystycznych. Łatwo możecie jednak stworzyć własny papier, który z pewnością będzie jedyny i nie powtarzalny. To wcale nie jest trudne, a efekt może być naprawdę świetny. Wystarczy kilka tuszy w różnych odcieniach - w moim przypadku to róż, błękit i fiolet, maska i stempel. Ja dodatkowo użyłam stempla liści, który wyembossowałam na złoto by papier zyskał odrobinę błysku i elegancji.

Hello,
There are many scrap papers on the market in various color combinations. However, you can easily create your own paper, which will certainly be unique and not repeatable. It is not difficult at all and the effect can be really great. A few different shades of inks are enough - in my case it's pink, blue and purple, a mask and a stamp. I additionally used a leaf stamp, which I embossed in gold to give the paper a bit of sparkle and elegance.





Mój papier był wersją testową , ale uzyskany efekt tak mi się spodobał, że postanowiłam wykorzystać go do stworzenia jakiejś kartki. Ostatecznie zdecydowałam się na kartkę w tematyce ślubnej. Ze względu na kolorystykę i styl jest ona dość nietypowa, ale ma swój urok.

My paper was a test version, but I liked the effect so much that I decided to use it to create a card. Ultimately, I decided on a wedding-related card. Due to the colors and style, it is quite unusual, but it has its own charm.







Poza produktami użytymi do wykonania tła, użyłam dodatkowo tekturkę okna oraz listków , a także stempel z napisem.

In addition to the products used to make the background, I also used a window cardboard and leaves, as well as a stamp with the inscription.




Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów oraz akcentu ślubnego - obrączek.

Of course, there were flowers and a wedding accent - wedding rings.






Mam nadzieję, że moja nietypowa ślubna kartka Wam się spodoba i zachęci do stworzenia kartki z własnym tłem .
I hope you will like my unusual wedding card and encourage you to create a card with your own background.

Poniżej lista użytych produktów:

Below is a list of used products:

Pozdrawiam
Marta, Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...