wtorek, 8 czerwca 2021

Pudełeczko na słodkości

 Witajcie, 

dziś przychodzę do Was z inspiracją na prezentowe pudełeczko na słodkości. Często chcemy do życzeń dołączyć drobny upominek i takie opakowanie ze słodką zawartością w takiej sytuacji sprawdzi się idealnie. Dodatkowo w późniejszym czasie w pudełeczku można przechowywać drobne skarby.

Hello,
today I come to you with inspiration for a gift box for sweets. We often want to add a small gift to our wishes and a packaging like this with sweets inside will be perfect. Additionally, you can store small treasures in the box at a later time.




Swoją "bombonierkę" ubrałam w piękne scrapowe papiery z motywem kwiatowym, a na jego wieczku stworzyłam przestrzenną ozdobną kompozycję, którą wzbogaciłam o złote dodatki. 

I dressed my chocolate box in beautiful scrap papers with a floral motif, and on its lid I created a spatial decorative composition, which I enriched with golden accessories.



Za pomocą maski nałożyłam pastę modelującą, którą po wyschnięciu pokryłam złotym proszkiem do embossingu. Następnie na odbitym szablonie zbudowałam przestrzenną kompozycję kwiatową z dodatkiem gałązek wykonanych za pomocą stempla i złotego pudru do embossingu na kalce. Całość uzupełnilam kwiatami i kilkoma dodatkami również w złotym kolorze. Dodatkowo za pomocą embossingu na gorąco wykonałam również cyfrę, którą umieściłam na froncie pudełka.

Using the mask, I applied a modeling paste, which after drying, I covered it with golden embossing powder. Then, on the imprinted template, I built a spatial flower arrangement with the addition of twigs made with a stamp and golden embossing powder on tracing paper. I completed the whole with flowers and a few accessories also in golden color. Next, I using hot embossing, I also made a digit that I placed on the front of the box.






Myślę, że taki upominek sprawdzi się na każdą okazję ale i bez okazji :)

I think that such a gift will be perfect for any occasion, but also without any occasion :)



Produkty/ Products

Tym czasem życzę Wam pięknego dnia :) 

Meanwhile, I wish you a beautiful day.


Marta, Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...