piątek, 11 czerwca 2021

Magiczne lustro

 

Witajcie!
Mój powrót do mroku :) Po kilku optymistycznych pracach, musiałam zrobić coś w mrocznym, magicznym stylu, który uwielbiam. Pomogło mi w tym lustro hdf Agaterii. 

Hello!
My return to the dark works :) After some optimistic work, I had to do something in a dark, magical style that I really love. The hdf mirror of Agateria helped me in this project.



Na bazę nałożyłam sporą ilość czarnego gesso, aby zbudować strukturę. Na niektórych miejscach nałożyłam pastę strukturalną przez szablon, w sumie użyłam dwóch wzorów. Następnie pomalowałam ją farbami akrylowymi i woskami. 

I put a lot of black gesso on the base to build the structure. In some places I applied the texture paste through a stencil, I used two patterns in total. Then I painted it with acrylic paints and waxes.


Dodałam kilka odlewów z żywicy.

I added some resin casts.


Czerwone dżety robią fajny kontrast z resztą pracy.

The red jets make a nice contrast to the rest of the work.


W centralnym punkcie znajduje się odlew twarzy. Na folię przeźroczystą, oraz twarz psiknęłam efektem lustra, w folii zrobiłam potarganą dziurę, aby uzyskać efekt tłuczenia lustra.

In the focal point there is a cast of the face. I sprayed the mirror effect on the transparent foil and  face, I made a torn hole in the foil to get the broken mirror effect.


Praca została wysłana jako prezent i bardzo spodobał się nowej właścicielce. 

The work was sent as a gift and the new owner liked it very much.


A Wy co myślicie o takiej formie magii?

What do you think about this form of magic?

Użyłam:

I used:










Pozdrawiam,
Marta - EviPassjonatka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...