środa, 9 czerwca 2021

Urodzinowo imieninowy exploding box

Witajcie

Hello


Dziś chciałam pokazać Wam exploding box, który powstał z podwójnej okazji - urodzin oraz imienin.

Today I wanted to show you an exploding box, which was created on a double occasion - birthday and name day.











Box zostanie podarowany wyjątkowej osobie, która na co dzień pełni ważna funkcję w naszej gminie. Szczerze mówiąc robiąc tą pracę odczuwałam lekkie zdenerwowanie - czy box przypadnie do gustu? Czy spodoba się zarówno osobom zamawiającym, ale przede wszystkim osobie obdarowanej?? Za kilka dni dowiem się czy praca „zdała egzamin”. 

The box will be given to a special person who plays an important role in our municipality on a daily basis. Honestly, doing this job I felt a bit nervous - will you like the box? Will it appeal to both the ordering party and, above all, the recipient? In a few days I will find out if the work "passed the exam".



Życzenia - te bardziej osobiste ukryłam na zwoju papieru, który owinęłam dodatkowo wstążką. Te krótsze i "standardowe" życzenia wyeksponowałam przy każdym z kwiatku.

Wishes - I hid the more personal ones on a roll of paper, which I also wrapped in a ribbon. I put these shorter and "standard" wishes next to each flower.



























Do wykonania boxa użyłam tekturek liści, które pokryła oliwkowym pudrem do embossingu na gorąco. Użyłam także maski Happy Scrap oraz pasty, która lekko zabarwiłam na zielono.

To make the box, I used a sheet of leaves, which she covered with olive hot embossing powder. I also used a Happy Scrap mask and a paste that I tinted slightly green.





Czy podoba się Wam taka forma prezentu? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :-)

Do you like this form of a gift? Let me know in the comments :-)

Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...