środa, 6 marca 2024

Dekor z miejscem na zdjęcie

Za kilka dni dzień kobiet.
To idealna okazja by zrobić sobie prezent i np. pójść na sesję kobiecą, która dodaje skrzydeł. 

A jak piękne zdjęcia to warto zadbać o odpowiednią oprawę
i stworzyć decor właśnie z miejscem na zdjęcie. 

Wykorzystałam okrągłą bazę koło 20 cm z hdf, do której przykleiłam papier scrapowy. W kilku miejscach odbiłam wzór przez maskę arabeska przy pomocy pasty modelującej




W centralnym miejscu umieściłam ramkę na zdjęcie wokół której zbudowałam kompozycję. Do tego celu wykorzystałam wycinankę mandalę 1 , wycinanki listków z zestaw listków 4 , a także zembosowane na kalce miętowym pudrem i białym pudrem listki z zestawu stempli liść eukaliptusa
Na koniec wszystko pochlapałam białą akrylową farbką. 
Teraz zostało umieścić zdjęcie i pastelowa oprawa do zdjęć gotowa. 
Pozdrawiam ciepło, 
Ewelina - Unana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...