wtorek, 19 marca 2024

Kartka dla miłośnika kawy

 Cześć, tu Asia Szczurowska

Czy tekturki błyszczą? Nie. 
Czy są kolorowa? Sa brązowo-beżowe.
Czy można dodać im blasku i koloru? Jak najbardziej:)

Dowód? Ta kartka:)


Kilka słów o tym jak powstało tło. 
Wybrałam maskę ze wzorem z małą ilością detali. 
Użyłam tuszu distress oxide i naniosłam wzór przez maskę. Kilka serduszek obrysowałam czarnym cienkopisem. Następnie pochlapałam farbą akwarelową.


Wybrałam tekturkę, składającą się z kilku elementów, dzięki czemu łatwo było nanieść różne kolory. Kolor kawy stworzyłam używając tuszu distress oxide. Kolor filiżanki to kredki distress oraz metaliczna farba akwarelowa.






Czy jesteście zainteresowani na live z kolorowaniem tekturek przy pomocy kredek i farbek?

Użyłam,

 
 

Kreatywnego dnia,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...