wtorek, 5 marca 2024

Kartka ze starych jaj

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Macie stare jajka? Nie przeterminowane, ale nasze stare stempelki ;). Ja mam i zanim dostałam w swoje ręce nowe wzory, postanowiłam zrobić dla Was inspirację.

I tak pojawił się pomysł na kartkę ze starych jajek :)



Wybrałam bazę A6 i pod nią docięłam dwa papiery, wyjątkowo nie akwarelowe ale białe o większej gramaturze ( 200 albo więcej).

Na mniejszym papierze poodbijałam jajka przy pomocy różnych kolorów tuszy distress oxide. Wybrałam te tusze ze względu na intensywność kolorów, ale także dlatego, że tusze te nie odbijają idealnie wzoru. Następnie te jajka posypałam przeźroczystym pudrem do embossingu. Uzyskałam niejednorodny embossing, znacie ten efekt?


Na małej kartce było za dużo białego, dlatego przez maskę nałożyłam małe kropki. Użyłam także stempli z krawędziami.


Na większy papier nałożyłam tusze distress oxide przez maskę oraz przeźroczystą pastę 3D.


Na koniec wyembossowałam Radosnych Świąt.



Użyłam:

 
 
 



Kreatywnego dnia,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...