środa, 27 marca 2024

Alleluja! - świateczny layout

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Brak czasu powoduje, że dość rzadko robię albumy, niestety. Większość wspomnień staram się więc utrwalać za pomocą layoutów. Chociaż więc z tamtego dnia sprzed kilku lat mam więcej zdjęć, wybrałam jedno z nich i stworzyłam layout, który Wam dzisiaj przynoszę :-)

Lack of time means I really make albums, unfortunately. Therefore I try to preserve most memories with layouts. Thus, although I have more photos from that day a couple of years ago, I picked one to create a page I bring you today :-)

Najpierw na papier tła naniosłam piękne motywy ptaszków za pomocą maski i pasty, a po wyschnięciu dodałam mini kwiatuszki, by całość nabrała wiosennego charakteru:

First I applied beautiful motives of birds using a stencil and modeling paste and once dry, I added some mini floweres for an even more springy mood:



Następnie umieściłam zdjęcie i ozdobiłam je stemplami: ludową pisanką, embossowaną diamentowym pudrem oraz embossowanymi na złoto i pokolorowanymi motywami magnolii:

Then I positioned my photo and decorated it with stamps: a folk Easter egg embossed with diamond powder and gold-embossed and coloured magnolia images:


Tytuł to również stempel - to pierwsze słowo z tekstu pieśni Wielkanocnej, embossowane złotym pudrem i podkreślone cienkopisem:

The title is also a stamp - the first word from the Easter hymn stamp that I embossed with gold ep and accented with black thin pen.

Na koniec dodałam jeszcze stemplowane kropeczki i layout gotowy :-)

I finished the layout off with stamped polka dots :-)


A oto lista wykorzystanych produktów, które dostępne są w Agateriowym sklepie:

Here's the list of the products available in the Agateria store:








I to już wszystko na dzisiaj, życzę Wam pięknych Świąt Wielkanocnych - i do zobaczenia wkrótce :-)

That's all for today, I wish you beautiful Easter - and see you soon :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...