wtorek, 12 marca 2024

Stoik wielkanocny

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Dekorujecie domy i stoły na wiosnę lub Wielkanoc? Kupiliście mowy obrus, pomalowaliście na nietypowy kolor ściany i nie macie ozdób, które by pasowały? Wybierzcie farby, kilka naszych produktów i przygotujcie ozdoby sami :)


Ja wybrałam bazę jajko średnie. Pokryłam je białym gesso. Pomieszałam naszą pastę z miką w proszku o nałożyłam wzór przez maskę. Później całość pomalowałam na zielono, ale gdzieniegdzie widać niebieską pastę.

Stempel gałązki przybiłam do kalki technicznej i posypałam oliwkowym pudem. 

Wzory wyciągnęłam woskami.


Z tyłu kolejność była inna. Pierw białe gesso, na to farba, następnie szczoteczką nałożyłam sześciokąty przez maskę i dopiero na to pastę przez maskę z kołami. Pastę tą posypałam proszkiem do embossingu, dzięki czemu pojawiły się gródki. Na koniec ponownie położyłam farbę.



Użyłam:
 
 
 



Kreatywnego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...