sobota, 23 marca 2024

Święta wielkanocne - z jajkiem i zającem ...

 Witajcie 🤗 Znacie tę piosenkę, której fragment zawarłam w tytule posta? Moja córka wciąż ją śpiewa i tak mi ten utwór utkwił w głowie, że aż stał się inspiracją do radosnej, wielkanocnej karteczki 🐰🥚

Tło po raz kolejny przygotowałam samodzielnie, tym razem wykorzystując patent, podpatrzony u innej scraperki - Uli znanej jako Matilde. 

Papier akwarelowy potuszowałam wiosennymi kolorami tuszów Distress. Następnie odbiłam na nim wzór z maski, przypominającej popękaną skorupkę jajka. Maskę spryskalam wodą, odwróciłam do góry nogami i przyłożyłam do mojego tła. Po zdjęciu maski osuszyłam kartke papierowym ręcznikiem. Woda "zabrała" kolor, pozostawiając popękany wzór. Przyznam Wam, że ogromnie spodobał mi się ten sposób i efekty, jakie można uzyskać. 


Nie wiem czy wystarczająco jasno przedstawiłam tę metodę, dlatego zostawiam tu link do posta na koncie IG Uli, gdzie możecie zobaczyć przebieg tego triku.

Na tak przygotowanym tle umieściłam sizal - tak mi on wyjątkowo pasuje do wielkanocnych karteczek- a na nim panel (również pobarwiony Distressami) z tekturkowymi zajączkami i małymi kropkowanymi pisankami. Nie macie wielkanocnego napisu? Nic straconego! Z pomocą przychodzą stempelki - literki Scrabble - z nimi ułożycie dowolny tekst. 



Do tej pracy użyłam następujących produktów:

Pozdrawiam serdecznie 💚💛
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...