środa, 20 marca 2024

Pisanki do wysłania :-)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Dzisiaj przynoszę Wam kolejne Wielkanocne inspiracje kartkowe, tym razem w formie pisanek:

Today I bring you some more Easter card inspiration, this time in the form of Easter eggs:


W pierwszej kartce w centrum umieściłam stemplowany tekst pieśni Wielkanocnej. Embossowałam go złotym pudrem, podobnie jak kwiaty z zestawu "Dzika róża" - rozcięłam poszczególne kwiaty, bo cały motyw był za duży, a następnie rozmieściłam wokół tekstu. Kwiaty pokolorowałam na niebiesko, by dopasować je do wzoru papieru tła, dzięki czemu również nie wyglądają jak róże, które niekoniecznie kojarzą się z Wielkanocą ;-) Nie bójcie się kreatywnie podchodzić nawet do gotowych kompozycji stempli :-)

In the first card I put a stemped Easter hymn text in the centre. I embossed it with gold ep, as I did the flowers from the wild rose stamp set - I cut particular flowers apart and arranged around the text. I also coloured them blue, matching with the background paper pattern, due to which they don't look like roses anymore, as they are not exactly associated with Easter ;-) So don't be afraid to get creative with your ready-made stamp designs :-)




W drugiej kartce wykorzystałam maskę i pastę modelującą, by ozdobić tło. Następnie dodałam kolejny cytat z pieśni i ozdobiłam kompozycją kwiatową złożoną z kwiatu przestrzennego i stemplowanej gałązki magnolii (wygląda prawie jak forsycja, prawda? :-)) oraz listków z zestawu użytego w poprzedniej kartce:

In the other card I used a stencil and modeling paste to decorate the background. Then I added another stamped hymn quotation and decorated it with a flower cluster that combines a mulberry flower, a stamped magnolia branch (looks almost like forsythia, doesn't it? :-)) and leaves from the set I used in the first card:




Pomimo kilku warstw obie pisanki łatwo włożyć do koperty i wysłać :-)

Despite several layers both Easter eggs easily go into envelopes to be mailed :-)

A oto wykorzystane produkty Agaterii:

Here's the list of the Agateria products I used:


 







I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...