wtorek, 26 marca 2024

Dekoracyjne jajeczka z papieru

 Witajcie :) 

Ostatnie dni przed świętami wielkanocnymi to czas gdy u mnie w domu pojawiają się świąteczne dekoracje. Najczęściej decyduję się na umieszczenie w wazonach świeżych kwiatów i gałązek z listkami, które się pięknie rozwijają. Na takich gałązkach postanowiłam powiesić papierowe zawieszki w kształcie jajek.
Wykonałam je za pomocą agateriowego stempla jajek. 

Najpierw przy tuszy oxide odbiłam stemple Pisanka Emboss 1.
Część z nich zembossowałam przeźroczystym pudrem. Takie odbitki wycięłam, zbigowałam w połowie i skleiłam po 6 jajek razem. Dodałam żyłkę i perełkę by zrobić zawieszkę :) Do świąt mam zamiar zrobić tyle zawieszek by ozdobić nimi wszystkie bukiety jakie będę miała w domu. Jak Ci się podoba mój pomysł na wielkanocną dekorację? 




Użyte produkty:


Pozdrawiam ciepło,
Ewelina - UNANA

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...