środa, 24 kwietnia 2024

Błogosławieństwo - na komunijny prezent

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Jakiś czas temu pokazywałam Wam ramkę z błogosławieństwem - dzisiaj przynoszę Wam kolejną, w subtelnej pastelowej kolorystyce, idealną na komunijny prezent dla dziewczynki:

Some time ago I shared a frame with a stamped blessing - and today I bring you another one, this time in a pastel colour palette, perfect for a First Communion gift for a girl:

Podobnie jak przy poprzednim projekcie na papierze tła umieściłam panel ze wzorem z maski, naniesionym za pomocą tuszowania:

Like in the previous project, in the centre of the background paper I placed a panel with a stencil pattern applied with an ink and blending brush:


 

Następnie dodałam stemplowany tekst błogosławieństwa:

Then I added a stamped blessing:


Tekst ozdobiłam stemplowanymi, embossowanymi złotym pudrem i kolorowanymi akwarelami motywami kwiatów i liści magnolii:

I decorated the text with stamped, embossed with gold ep and coloured with watercolours motives of magnolia flowers and leaves:



Dodałam jeszcze kilka elementów ozdobnych i spryskałam całość złotą farbą akrylową:

I added some more embellishments and sprayed the whole with gold acrylic paint:

Wszystkie elementy i warstwy podniosłam na piance, tworząc przestrzenną kompozycję:

I mounted all the elements and layers with foam, thus creating a dimensional design:


Całość umieściłam w ramce - i już można wręczyć wyjątkowy prezent :-)

I placed the composition in a frame - and the gift is ready to be gifted :-)


Prezent w postaci błogosławieństwa w ramce stworzycie z pomocą tych materiałów:

You can make such a gift in a frame using these products:





I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

 That's all for today, see you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...