wtorek, 2 kwietnia 2024

Art journak - sposób na refleksję

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Jak chcę sobie poradzić z plątaniną myśli, to sięgam po art journal. Wybieram kolory i wzory, które do mnie przemawiają. Bez większego zastanowienia.

W ten sposób powstał ten wpis.


Warstwy nakładałam jedną na drugą. Trudno jest mi powiedzieć co było pierwsze, stempel czy maska ;)

Widzisz maskę w kratkę - ta fioletową?

Nie była ona użyta w sposób standardowy. Na innej kartce nałożyłam maskę i psiknęłam mgiełką. Maska była brudna, więc odbiłam ja w art journalu. Znasz tą technikę?


Na tym fragmencie widać cztery maski i trzy stemple.

Na koniec dodałam odbitkę motyla. Odbitkę pocięłam na dwie części, podkolorowałam farbami akwarelowymi i przykleiłam na dwóch stronach.


Na koniec dodałam napis przy pomocy stempla. 


Szkoda, ze nie zawsze mam pod ręką art journal i nie w każdym momencie mogę w nim się artystycznie uzewnętrznić. Dobrze że chociaż wieczorami można ;)


Użyłam:

  
 
 



Kreatywnego dnia,
Asia








1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...