sobota, 6 kwietnia 2024

Kwiatowo akwarelowo

 Witajcie 🤗 Zanim przejdziemy do inspiracji komunijnych (też trudno mi uwierzyć, że to już - przecież dopiero co było Boże Narodzenie) zapraszam Was do obejrzenia wiosennej karteczki, w stylu clean&simple.

Tło mojej karteczki wykonałam przy pomocy maski wiosennej i farbek akwarelowych. Na maskę naniosłam rozwodnione farbki w kolorach różu i przyłożyłam papier akwarelowy. Po osuszeniu dodałam jeszcze troszkę chlapnięć, a całą warstwę podkleiłam kalką i umieściłam na tekturkowych dystansach, aby dodać kartce nieco przestrzenności. 

Na tak przygotowanym tle odbiłam stempel magnolii z zestawu "Flower Garden - Magnolia". Zastosowałam tu technikę maskowania, czyli zakrywania odbitego wzoru podczas odbijania następnego, aby kolejne nie nachodziły na siebie. Magnolie lekko pokolorowałam akwarelami. 

Do tego dodałam napisy z zestawu "Serdeczne pozdrowienia" - jeden z nich wycięłam i umieściłam na dystansach, a drugi odbiłam bezpośrednio na kartce. 

Okazuje się że przy użyciu niewielu przydasi i niezbyt dużym nakładem pracy, można przygotować całkiem miłą dla oka karteczkę 😉 A Wam jak się podoba?



Do tej pracy użyłam następujących produktów:





Pozdrawiam serdecznie ❤️

Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...