sobota, 27 kwietnia 2024

Kolorowa kartka na Dzień Matki

Hej. Niedługo maj, a więc miesiąc poświęcony naszym mamom. 
Ponieważ na agateriowych półkach pojawiły się nowości związane z Dniem Matki postanowiłam przygotować inspirację na wykorzystanie tekturkowych bukietów. 

Zaczęłam od przygotowania tła - tuszem przez maskę serduszka odbiłam wzór uroczych serc. Zrobiłam to w sposób nieregularny by zyskać efekt bokeh.
Tekturkę bukiet pokolorowałam markerami alkoholowymi i pokryłam przeźroczystym pudrem by ją zabezpieczyć. Myślę, że takie kolorowanie tekturek to byłby też super pomysł na pracę plastyczną dla dzieci w przedszkolu czy szkole. Bukiet przewiązałam złotą wstążką i umieściłam na środku kartki. 

Tekturkowy napis Kochanej Mamie zembossowałam złotym pudrem i przykleiłam na kalce na dole kartki. 


Prawda, że szybka kartka? możecie spróbować zrobić swoją wersję i pokolorować bukiet wg. własnego uznania :) 




Użyte produkty:




Pozdrawiam ciepło,
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...