środa, 3 kwietnia 2024

Pastelowa kartka

Święta, święta i po świętach... 
ale ja jeszcze w ramach ciepłych świątecznych wspomnień mam dla Was kartkę wielkanocną, która poleciała do Agatki i Darka dlatego nie chciałam jej wcześniej pokazywać :P 


Zaczęłam od obicia pastą strukturalną w dwóch miejscach wzoru przez szablon cukierniczy wianek 1. Tuszami oxide w pastelowych kolorach naniosłam odrobinę koloru. Przez środek kartki przykleiłam miętową koronkę. Dopiero na takiej bazie zbudowałam kompozycję. Zaczęłam od odbitych stempli Pisanka 1 w dwóch kolorach. Dodałam kwiaty z tkaniny, listki wycięte wykrojnikiem gałązka 1 oraz zebbosowane na kalce różowym i białym pudrem stemple z zestawu Liść eukaliptusa
Na koniec dodałam napis i chlapki w delikatnym złotym kolorze, odrobinę błysku, enamel dotsy i obrysowałam całość miętowym cienkopisem by zamknąć kompozycję. 

Kartka jest pastelowa, z motywem kwiatowym, więc wystarczyłoby zamienić pisanki na coś innego i już mamy uniwersalną kartkę na wiele okazji. 

Użyte produkty:



Pozdrawiam ciepło,
Ewelina - UNANA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...