sobota, 13 kwietnia 2024

Komunijnie z kolorowanką

 Witajcie🤗 Sezon komunijny nabiera rozpędu, bo maj już tuż tuż. Ja dziś również przygotowałam prostą karteczkę komunijną, z dekoracyjnym kolorowanym kwiatowym motywem. 

Karteczka utrzymana jest w odcieniach błękitu, beżu i złota. Najpierw na papierze akwarelowym w dwóch miejscach odbiłam tuszem Archival fragment kwiatowego wianka w taki sposób, aby pasował do centralnej dekoracji. Stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi. 


Następnie na wykrojnikowej serwetce umieściłam tekturowe ozdobne koło - jest to część z tekturki komunijnej (środek odcięłam i wykorzystam w innym projekcie). Koło pokryłam złotym embossingiem. W jego środku wkleiłam koło z hostią, które zembossowałam białym pudrem i podkleiłam złotym kartonem lustrzanym. Dodałam też napis, który pochodzi z niedawnych komunijnych nowości. 

Oto produkty, których użyłam w tej pracy:


Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...