wtorek, 9 kwietnia 2024

Piękne kwiaty, piękne chwile - kartka na wiele okazji.

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska z kartką na wiele okazji. Albo bez okazji, bo warto często mówić sobie coś miłego:)

Kilka słów o tym jak ta kartka powstała. Na białym papierze nałożyłam tusz przez ramkę z sześciokątami. Wzór nałożyłam tylko na brzegach kartki, bo środek planowałam zakleić.
Na papierze akwarelowym popsikałam mgiełki. Wybrałam kolory, które nawet jak się zmieszają to będą wyglądały nienajgorzej;) Były to mgielki bez połysku. Połysk zamierzałam dodać później.
Wzięłam stempel z stokrotkami i przybiłam go w kilku miejscach. Następnie sięgnęłam po miętowy puder do embossingu i go roztopiłam. Wnętrza odbitki pomalowałam perłową i złota farbą. Nie nakładałam zbyt grubych warstw, więc w zależności od kąta padania światła widać, albo nie, przebijające się tło.
Na zdjęciu poniżej widać przebijające się tło ;)


Użyłam:

 
 

Kreatywnego dnia,









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...