wtorek, 28 września 2021

Dziecięca kartka z shakerem

 Witajcie, 

dziś mam dla Was delikatną kartkę z shakerem, z okazji narodzin dziewczynki. 

Hello,

today I have a delicate card with a shaker for the birth of a girl.




Jako bazę kartki użyłam delikatnych pudrowych paperów. Na ostatnią warstwę naniosłam za pomocą maski oraz pasty modelującej wzór gwiazdek.

I used delicate powdery papers as the base for the card. I applied the last layer with a mask and modeling paste  the pattern of stars.



Głównym elementem kartki jest shaker w formie grzechotki, który wypełniłam cekinami a jego bazę potuszowałam na różowo a następnie pokryłam glossy actent.

The main element of the card is a shaker in the form of a rattle, which I filled with sequins and smeared its base pink and then covered with glossy actent.




Kompozycję ułożyłam elementów wyciętych z kolekcji, ręcznie robionych kwiatów oraz liści embossowanych na kalce białym i różowym pudrem.

I arranged the composition with elements cut from the collection, hand-made flowers and leaves embossed on tracing paper with white and pink powder.







Na koniec różowym tuszem odbiłam pasujący napis z zestawu stempli.

Finally, with pink ink, I imprinted the matching inscription from the set of stamps.


Cały proces powstawania kartki możecie zobaczyć na naszym kanale YT.

You can see the entire process of creating the card on our YT channel.


Produkty




Pozdrawiam, 
Marta Papierowe Agrafki














1 komentarz:

  1. Przepiękna kartka😍 każdy najmniejszy szczególik robi efekt WoW😲😲😲

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...