sobota, 4 września 2021

SZCZĘŚCIE- 10 urodziny Agaterii

 Witajcie,

Niedawno Agateria obchodziła 10 urodziny- było mnóstwo atrakcji, zabaw, live'ów.

Kto nie był a chciałby zobaczyć jak stworzyłam urodzinowy layout, to serdecznie zapraszam TU.





Motywem przewodnim tego dnia było

 SZCZĘŚCIE!

Szczęściem jest móc robić to co się kocha, otaczać się ludźmi, których się kocha, móc rozwijać skrzydła i podążać za pasją.

Agateria to niewątpliwie firma stworzona z miłości i pasji, ale.... jak chcecie usłyszeć więcej o historii Agaterii, na żywo zobaczyć łzy SZCZĘŚCIA i miłości to zapraszam TU.


Tymczasem w telegraficznym skrócie opowiem Wam co się zadziało na płótnie malarskim.

Przy pomocy szablonu zwisające liście i pasty modelującej stworzyłam teksturę, na którą naniosłam przepiękne fiolety.

W centralnej części umieściłam  zdjęcie w ramce hdf.

Kompozycję zbudowałam na własnoręcznie robionych kwiatach 3d, papierowych listkach no i oczywiście embossowanych białym pudrem listkach :

- zestaw 2

- zestaw 3

- liść gałązka

- liść lewy

- listki potrójne

oraz tekturek z zestawu różnych gałązek i wianka.

Na koniec dodałam napis SZCZĘŚCIE z zestawu napisów pozytywnych.


Serdecznie zapraszam do galerii, a Agaterii raz jeszcze życzę ogromu szczęścia i miłości!


















W pracy użyłam:

















Pozdrawiam,
Wiola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...