piątek, 3 września 2021

Pudełeczko na wakacyjne skarby

 

Hej Kochani!
Dzisiejszą moją inspiracją jest pudełeczko na wakacyjne skarby. To chyba już ostatnia moja wakacyjna praca, trzeba zacząć myśleć o tych świątecznych, też tak macie? :)

Hello!
Today my inspiration is a box for holiday treasures. This is probably my last summer work, I have to start thinking about christmas, do you have that too? :)



Tekturowe pudełko pomalowałam gesso, a następnie farbami akrylowymi. Przy użyciu szablonu Agaterii ( z muszelkami) nałożyłam białą pastę strukturalną.
I painted the cardboard box with gesso and then with acrylic paints. Using the Agateria stencil (with shells), I applied the white structural paste.


Na wieczku ułożyłam kompozycję z pokolorowanych Agateriowych tekturek , kamyczków, muszelek :)
On the lid I put a composition of colored Agateria clipboards, pebbles, seashells :)


Bok pudełka ozdobiłam wstążką jutową.
I decorated the side of the box with a jute ribbon.


W tle morskie papiery i przeźroczyste kaboszony.
In the background, sea papers and transparent cabochons.


Użyłam:
I used:






Jak Wam się podoba tak ozdobione pudełko?
How do you like this decorated box?

Pozdrawiam,
Cheers,
Marta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...