poniedziałek, 27 września 2021

Zimowy czas

 Witajcie,

Za oknem piękna złota polska jesień, a u mnie w pracowni zima pełną parą.

Uwielbiam ten czas ;)

Wprawdzie kolęd jeszcze nie puszczam, ale zaparzam sobie zimowe herbatki z dodatkiem cytrusów i przypraw korzennych.

Dziś przygotowałam dla Was zimowy blejtram, 25x25cm.

Do wykonania tła użyłam maski śnieżynki i najnowszej maski zwisający ostrokrzew. Oczywiście wzór naniosłam przy pomocy pasty modelującej <3 już jest dostępna <3 Jupiiii <3

Tło podkolorowałam sproszkowaną farbką w kolorze pistacjowym i turkusowym.

Kompozycja to głównie brokacone elementy do wycinania oraz embossowane białym i złotym pudrem listki z zestawu nr 3 i zestawu nr 2.

Trochę suszków i pienieczków, pasta śniegowa i zimowy home dekor gotowy.








W pracy użyłam:














Pozdrawiam,
Wiola




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...