poniedziałek, 13 września 2021

Zimowy blejtram

 Witajcie,

Huuu, huuu, haaaa, huuu, huuu, haaaa!!!

Nasza zima zła....

Ale może być przyjemniejsza, kiedy sięgniemy po zimowo-świąteczne produkty i już we wrześniu zaczniemy tworzyć zimowe dekoracje, świąteczne prezenty.

W oczekiwaniu na nowości zimowo-świąteczne przygotowałam dla Was blejtram 20x20cm w świąteczno- zimowej odsłonie.

Wykorzystałam maskę snieżynki i pastę modelującą.

Pobawiłam się kolorem, papierem, i maską ;) kamieniczkami ;)

Jak widzicie, maski można wykorzystywać na wiele sposobów- nanosząc przez nie pasty, czy jak w wypadku tej drugiej maski- naniosłam niebieski tusz na papier scrapowy, po czym wycięłam kamieniczki i wkomponowałam w zimowe domki z gotowych arkuszy do wycinania.

Praca oczywiście warstwowa, nie mogło zabraknąć moich ścinkowych kwiatów 3d i ....brokatu ;) 

Zapraszam do galerii:

















W pracy użyłam:


Pozdrawiam,

Wiola







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...