czwartek, 16 września 2021

Żółto czarna kartka

 Witacie, 

pogoda nastraja już raczej jesiennie, mimo to u mnie w pracowni wciąż rządzi kolor. Tym razem postawiłam na mocne energetyczne połączenie żółtego i czarnego. 

Hello,

the weather is quite autumnal, but in my craftroom color still rules. This time I focused on a strong energetic combination of yellow and black.


Tło mojej kartki wykonałam na papierze akwarelowym. Najpierw naniosłam za pomocą maski i tuszu do embossingu wzór i zembossowałam go na czarno. Następnie dodałam shimmer powder i rozprowadziłam go za pomocą wody. Druga warstwa kartki została również zabarwiona zółtym pudrem.

I made the background of my card on watercolor paper. First, I applied the pattern with a mask and embossing ink and embossed it in black. Then I added shimmer powder and spread it with water. The second layer of the paper was also colored with yellow powder.




Głównym elementem kompozycji są kwiaty ze stempli odbite na papierze akwarelowym i pokolorowane tuszami na żółto. Gałązki również odbiłam na papierze akwarelowym jednak tych już nie kolorowałam. Kompozycję uzupełniłam ramką z masy soft przetartą również na żółto oraz tekturką listków embossowanych na czarno. Pracę wykończyłam perełkami w płynie w kolorze czarnym. 

The main element of the composition are flowers from stamps, imprinted on watercolor paper and colored yellow with inks. I also printed the twigs on watercolor paper, but I did not color them anymore. I completed the composition with a frame made of soft mass, also sawn yellow, and a cardboard of leaves embossed in black. I finished the work with black liquid pearls.





Mam nadzieję, spodoba Wam się moja propozycja w nietypowej kolorystyce :)

I hope you will like my proposal in unusual colors :)


Produkty:



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...