piątek, 17 września 2021

Kartka śubna

Cześć

Hello

Dzisiejsza inspiracja to kartka ślubna. Powstała bardzo szybko, bo i ślub siostry Przyjaciela był zorganizowany dość...nagle ;-) Obyło się bez dużego planowania i przygotowań do ślubu - młodzi mieli ledwo tydzień na zorganizowanie wszystkiego...co zrobić- takie czasy ;-)

Today's inspiration is a wedding card. It was created very quickly, because the wedding of my friend's sister was organized quite ... suddenly ;-) It happened without much planning and preparations for the wedding - the young people had only a week to organize everything ... what to do - such times ;-)


Kartkę wykonałam przy użyciu wykrojnika Agaterii. Bardzo go lubię i wykorzystuję w większości swoich prac, gdzie wycinam listki za pomocą wykrojnika.

I made the card using the Agateria die. I like it very much and I use it in most of my works, where I cut leaves with a die.








Tył kartki ozdobiłam agateriowym sercem, które zostało pokryte pudrem i poddane embossingowi na gorąco.

I decorated the back of the card with an Agateria heart, which was covered with powder and hot embossed.




Kartkę umieściłam w pudełku, które również ozdobiłam tym samym tekturkowym sercem.

I put the card in a box, which I also decorated with the same cardboard heart.










Do wykonania kartki użyłam:

I used:


Pozdrawiam Was serdecznie

Ania - Papierowaprzygoda


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...